طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن تلفن همراه

table

مشاوره با ما رایگان است!

476  29  476 (021)
641  31   322 (031)

برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید

تیم برنامه نویسی اندروید شرکت ترنج با طراحی اپلیکیشن اندروید و  ios اختصاصی در کمترین زمان ممکن و با هزینه ای مقرون به صرفه به تمامی نیازهای شما برای گسترش هرچه بیشتر کسب و کارتان پاسخ می دهد.

شرکت ترنج با رویکرد کاربردی سازی تلفن ها و تبلت های هوشمند، استراتژی بلند مدت خود را تعریف نموده است. این رویکرد باعث شده است در مدت کوتاهی صنایع و مشاغل گوناگون را جذب خود نموده و برای آنها راهکارهای مناسب سازمانی ارائه نماییم. فهرست مشتریان ما بیانگر این است که جامعه ما به صورت پویا درحال سیر تکاملی به سوی استفاده از تکنولوژی های نوین می باشد.

حواسمان باشد تعداد افرادی که برای جستجوی نیازهای مختلف روزانه خود به دنبال اپلیکیشن های موبایل هستند رو به افزایش است. آنها دنبال رستوران، باشگاه ورزشی خوب، نحوه درست کردن کاردستی، دیکشنری زبانهای مختلف، سوالات کنکور، آشپزی و هرچیز دیگری را که فکرش را بکنید،هستند و برای یافتن آنها حتما سراغ اپلیکیشن های اندروید می روند.

مزیت این جستجو نسبت به جستجو در کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ این است که کاربران می توانند نتایج جستجو را به صورت اپ موبایل روی گوشی خود تا زمانی که می خواهند حفظ کنند. بنابراین اغراق نیست اگر بگوییم تلفنهای هوشمند تنها ابزار سرگرمی نیست و آنها کامپیوترهای قدرتمندی هستند که با امکاناتی به مراتب بیشتر به سادگی قابل حمل هستند. افراد در آینده ای نه چندان دور برای رفع نیازهای خود بیشتر سراغ تلفن ها و تبلتهای هوشمند می روند تا لپ تاپ و کامپیوترهای شخصی.

  شرکت ترنج نیز با نگرش هوشمندانه، پرچم دار این تحول در اصفهان بوده و به صورت مستمر در حال تقویت دانش کارشناسان خود در حوزه علوم جدید و به روز دنیاست تا از این طریق بتواند پاسخگوی نیازهای این جامعه در حال تکامل باشد.

اپلیکیشن موبایل طراحی شده در شرکت  ترنج ، نگرش و دیدگاه متفاوت این شرکت را در خصوص کاربرد تلفنهای هوشمند نشان میدهد.  شرکت ترنج این افتخار را دارد که با کمک تیم برنامه نویسی اندروید خود، از این امکانات و تکنولوژی ها در جهت خدمت رسانی به مشتریان خود بهره برده و نرم افزارهایی کامل و کارآمد تولید نماید.

اپلیکیشن های اندرویدی که در شرکت ترنج طراحی  و ساخته می شود در زمینه های زیر ارائه می گردند:

اپ موبایل شرکتی

اپ موبایل خدماتی

اپ موبایل صنعتی و کارخانه ای

اپ موبایل زیبایی و سلامت

اپ موبایل آرایشگاه و پیرایشگاه

اپ موبایل بازرگانی و تجاری

اپ موبایل مدرسه (اپ موبایل مدارس غیرانتفاعی و دولتی)

اپ موبایل پزشکان و مراکز پزشکی

 اپ موبایل رستوران- کافی شاپ- فست فود

اپ موبایل گردشگری

اپ موبایل هتل

اپ موبایل ورزشی

اپ موبایل باشگاه ورزشی

اپ موبایل انتخابات مجلس

اپ موبایل امور فرهنگی و مذهبی و هنری

اپ موبایل خبری

موبایل کاتالوگ

ما قادریم هرآنچه برای اپ اندروید خود نیازمندید هستید برایتان طراحی و پیاده سازی کنیم!
 

برای سفارش اپ اندروید خود با ما تماس بگیرید!